Just a part of me

Just nu i mina hörlurar, Ulrik Munther! Måste säga att jag är lite smått kär i hans nya låt från melodifestivalen.
Har varit i stallet och red ut en sväng på Tanja, kollat stylisterna och hunnit läsa Damernas.
Brukar inte läsa mitt horoskop för tycker det är lite löjligt men idag stämde det verkligen in på mig.
Skytten;
Du har betydligt mindre energi än vad du är van vid, så det är klokt om du tar hänsyn till ditt ökade behov av vila. Fyll inte ditt schema till bristningsgränsen som du så ofta gör annars. Om du är intresserad av kärlek bör du satsa allt den närmaste veckan, för sedan orkar du inte bry dig om det. Det känns för intensivt för dig, då är det enklare att umgås med vänner för att få den stimulans du behöver.

Okej jag vet detta kan stämma på alla i denna årstiden, men idag väljer jag att ta åt mig och lyssna på Mr Horoskop.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0